kunstmin

Uitdaging

Het doel van Kunstmin Dordrecht was het promoten van het theaterweekend, waarbij liefhebbers voor slechts
€ 10,- diverse theatervoorstellingen konden bijwonen. Deze actie was in samenwerking met de Bankgiro Giroloterij. Daarnaast wilde Kunstmin het Drechtstedenpubliek de gelegenheid geven eens een blik Achter de Schermen te gunnen van het inmiddels prachtig verbouwde Kunstmin.
Kunstmin Dordrecht heeft DONKERVOORT gevraagd om de communicatie rond dit theaterweekend op te zetten d.m.v. advertenties, posters, flyers, vlaggen en toepassingen op social media.
Dat is precies wat we gedaan hebben.

Oplossing

Omdat Kunstmin Dordrecht een enorme naambekendheid heeft, kon de nadruk gelegd worden op de communicatie rond het evenement. Doelstelling was om oud- en twijfelende bezoekers weer te triggeren naar het theater te komen. Door de helderheid van de boodschap en een uitgekiende inzet aan middelen kan Kunstmin terugkijken op een meer dan geslaagd weekend met behoorlijke belangstelling voor de rondleidingen onder het thema ‘Achter de Schermen van Kunstmin’ en uitverkochte voorstellingen het hele weekend. www.kunstmin.nl